VRAČILA

Pravica do odstopa od nakupa in VRAČILO/MENJAVA pošiljk

V skladu z zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ima kupec pravico, da v 14 dneh po prejetju pošiljke odstopi od pogodbe in prodajalcu pisno sporoči (elektronska pošta ali pošta), da odstopa od pogodbe, brez da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. To lahko storite na način, da nam na info@ncnailsslovenija.si ali pa na naslov SOLNI HRAM d.o.o; Šentjanž pri Dravogradu 175, 2373 Šentjanž pri Dravogradu, SI pošljete vaše točne podatke: E-naslov, ime in priimek, ulico in hišno št; poštno št. in kraj, telefonsko št; TRR na katerega želite prejeti kupnino ter naziv izdelka, katerega želite vrniti. Blago morate nato nepoškodovano v originalni embalaži in enakem stanju kot ste ga prejeli vrniti v roku 14 dni od datuma ko ste prejeli naročilo.

V primeru menjave blaga je postopek enak. V dopisu nas obvestite, kateri izdelek vračate in katerega želite prejeti.

V primeru, da pisne odpovedi od pogodbe ne prejmemo v roku 14 dni od prevzema pošiljke ali da stranka ne vrne artikla v roku 14 dni od obvestila o vračilu ali menjavi, vračila ali menjave nismo dolžni upoštevati.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v roku 14 dni od datuma prejema vrnjenega blaga. Kupnino bo prodajalec kupcu vrnil z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen v primeru, če kupec izbere drug način vračila pod pogojem, da trgovec s tem nima nobenih stroškov.

Kupec sme opraviti preizkus prejetega blaga le toliko, kot je to nujno potrebno za ugotovitev pravilnega delovanja in dejanskega stanja. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je le to posledica njegovega ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebna za ugotovitev narave in lastnosti blaga.

Stroške pošiljanja vedno krije kupec, razen v primeru, ko je to izrecno dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Pri vračilu ali menjavi blago vedno dobro zapakirajte in zavarujte blago ter uporabite originalno embalažo z vso priloženo opremo.

Kdaj potrošnik ne more odstopiti od pogodbe?

Razen če sta se spletna trgovina in potrošnik dogovorila drugače, slednji nima pravice do odstopa od pogodbe:

  • o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
  • o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  • o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat.

 

Naslov za vračilo blaga:
SOLNI HRAM d.o.o.
Šentjanž pri Dravogradu 175,
2373 Šentjanž pri Dravogradu
Slovenija

 

 

Vračilo poškodovanih pošiljk

Pri vračilu pošiljke, ki je fizično poškodovana ali v njej manjka vsebina, mora kupec sprožiti postopek reklamacije takoj ob prevzetju paketa pri kurirju, ki mu je pošiljko dostavil ali pa sporočiti na kurirsko službo. Skupaj z njimi bomo nato poskrbeli, da bo vaša reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Pridruži se nam. 🥰

Naroči se za ekskluzivne vsebine, posebne nagrade in najnovejše novice! 🎁📢

PODJETJE

O nas
Pogoji poslovanja
Zasebnost in piškotki

TRGOVINA

Geli
Barve
Preparati

POMOČ

Kontakti
Vračila
Dostava

info@ncnailsslovenija.si

Company
Shop
Help
Visit

Copyright © 2022 GemThemes. All Rights Reserved.